Система оцінювання здобувачів освіти

Положення про оцінювання здобувачів освіти
гімназії №17

Положення про заохочення та відзначення учнів гімназії

Положення про оцінювання учнів.doc
Положення про заохочення учнів.pdf

📝Нормативна база📝

Лист МОН України від 30.03.2021 № 1/9-174 щодо оцінювання навчання учнів 3-4 класів НУШ

Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-2 класів НУШ

Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 3-4 класів НУШ

Додаток 1 до наказу №1146 від 16.09.2020

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класу (наказ МОН № 813 від 13.07.2021)

Рівневе оцінювання результатів навчання учнів 3-4 класів НУШ


📈Критерії оцінювання навчальних досягнень
здобувачів освіти 5-9 класів📈

ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: ПОТОЧНЕ, ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ, РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДПА (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.)

ключові та предметні компетентності;

наскрізні вміння;

ціннісні ставлення.

ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

     Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).

     Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

     Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).

     Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

⚗️Хімія⚗️

Критерії-хімія-Microsoft-Word-3.pdf

🧮Математика🧮

критерії-оцінювання.-МАТЕМ-

🧲Фізика🧲

Фізика-загальнi-критерii

📚Зарубіжна література📚

Критерії-оцінювання-із-ЗАРУБІЖНої-ЛІТЕРАТУРІ

🧑‍⚖️Історія та
основи правознавства📗

Критерії-оцінювання-з-ІСТОРІЇ-та-ОСНОВ-ПРАВОЗНАВСТВА

🗽Англійська мова🗽

Критерії-оцінювання-навчальних-досягнень-з-АНГЛІЙСЬКОЇ-МОВИ.pdf

📝Українська мова та література📝

Критерії-оцінювання-навчальних-досягнень-з-УКРАЇНСЬКОЇ-МОВИ-ТА-ЛІТЕРАТУРИ

🏀Фізична культура🤾

Критерії-оцінювання-навчальних-досягнень-із-ФІЗИЧНОЇ-КУЛЬТУРИ.pdf

🧬Біологія🧬

Біологія.pdf

🤸Основи здоров'я🥗

Основи здоров'я критерії оцінювання.pdf

🌏Географія🌍

Критерії-оцінювання-знань-з-географії.pdf

🖥️Інформатика🖥️

Інформатика-Критерії-оцінювання-навчальних-досягнень-учнів.pdf

🔨Трудове навчання🪛

Критерії-оцінювання-знань-учнів-з-трудового-навчання.pdf

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-4 класів


Під час дистанційного навчання

Критерії-оцінювання-під-час-дистанційного-навчання.-Початкова-школа.pdf

📕1 клас📕

Оцінювання учнів 1-х класів.pdf

📗2 клас📗

Оцінювання_учнів_2-х_класів.PDF

📙3 клас📙

Оцінювання_учнів_3-х_класів.PDF

📘4 клас📘

Оцінювання учнів 4-х класів.pdf
Вимоги до ведення класного журналу_1667489153.pdf2022_1.pdf
Перелік діагностувальних робіт в ПШ (1).pdf

Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності педпрацівників закладу

ВИТЯГ З ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВНУТРІШНЮ СИСТЕМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників

АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (наказ МОН № 930 від 06.10.2010 р. «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників»)

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДПРАЦІВНИКІВ (наказ МОН №36 від 15.01.2018 р. «Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти»)

СЕРТИФІКАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (Положення “Про сертифікацію педагогічних працівників”, затверджене постановою КМУ №1190 від 27.12.2018 р)

ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ «ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗЗСО» (наказ міністерства соціальної політики України від 10.08.2018 р. №1143)

🧑‍🎓Ключові та предметні компетентності

1. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

Це вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів). Здатність реагувати мовними засобами на повний спектр соціальних і культурних явищ – у навчанні, на роботі, вдома, у вільний час. Усвідомлення ролі ефективного спілкування.

2. Спілкування іноземними мовами.

Уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання і письмо) у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів. Уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування.

3. Математична грамотність.

Уміння застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності. Здатність до розуміння і використання простих математичних моделей. Уміння будувати такі моделі для вирішення проблем.

4. Компетентності в природничих науках і технологіях.

Наукове розуміння природи і сучасних технологій, а також здатність застосовувати його в практичній діяльності. Уміння застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати.

5. Інформаційно-цифрова компетентність

передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, роботи з базами даних, навички безпеки в Інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).

6. Уміння навчатися впродовж життя.

Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою навчальну траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.

7. Соціальні і громадянські компетентності.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, на роботі. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.

8. Підприємливість.

Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави. Здатність до підприємницького ризику.

9. Загальнокультурна грамотність.

Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва. Ця компетентність передбачає глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

10. Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.

🧑‍💻Наскрізні вміння

читання з розумінням;

уміння висловлювати власну думку усно й письмово;

критичне та системне мислення;

здатність логічно обґрунтовувати позицію;

творчість;

ініціативність;

вміння конструктивно керувати емоціями;

вміння оцінювати ризики та приймати рішення;

вміння розв'язувати проблеми;

здатність співпрацювати з іншими людьми.

🙋Ціннісні ставлення

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і державаи.

Ціннісне ставлення особистості до історичних, культурних і духовних надбань рідного краю.

Ціннісне ставлення особистості до сім»ї родини, людей.

Ціннісне ставлення особистості до себе.

Ціннісне ставлення особистості до природи.

Ціннісне ставлення особистості до праці.

Ціннісне ставлення особистості до мистецтва.